תלתלים רכים ומושלמים

תלתלים רכים ומושלמים

 

מציאת קרם התלתלים הנכון יכול לעשות את כל ההבדל בעיצוב שיער מתולתל!

לרוב, שיער מתולתל ומקורזל נוטה ליובש. קרם התלתלים הנכון, לא רק יעזור להגדיר ולעצב את התלתלים שלך, אלא גם יחזק, יזין ויעניק לו לחות מהפנים אל החוץ, ויותיר תוצאה של רעמה של תלתלים בריאים, רכים וקופצניים.

שלא כמו בג'לים או מוסים לעיצוב תלתלים, קרם התלתלים אינו מכיל סוגי דבק ואלכוהול שונים הנוטים להקשות ולייבש את השיער, מה שמאפשר לו לספק עיצוב עם אחיזה טבעית.

 

קרם תלתלים טוב יעצים את יופי התלתלים הטבעיים שלך על ידי עידוד היווצרות תלתלים והגדרתם, וכך יאפשר להם להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם.

ככלל, השימוש הנכון ביותר לעבודה עם קרם תלתלים הוא על שיער רטוב ומנוגב, כאשר מצפים באופן שווה כל קווצת שיער עם הקרם, פעולה זו עוזרת לנעול את הלחות בתלתלים.

 

עשו זאת נכון :

לאחר החפיפה עם שמפו לחות (לינק ל- הנה שמפו הלחות המועדף שלנו ), מרחי את הקרם על שיער רטוב וסרקי אותו. ברגע שכל השיער מצופה במלואו, כווצי בעזרת כפות הידיים לעיצוב והוצאת עודפי מים החוצה.. עם פעולה זו התלתלים צריכים להתחיל להתגבש בדפוס התלתל הטבעי שלהם.

לא כל הקרמים לתלתלים עשויים שווים, והתוצאה משתנה גם בהתאם לסוג השיער,

אם את מוכנה להוסיף קרם תלתלים לרוטינת עיצוב התלתלים שלך אל תחפשי עוד כיוון שיחד עם קהילת מתולתלות פיתחנו את הקרם המושלם שישאיר לך מראה זוהר עם תלתלים מוגדרים רכים וקופצניים למשך כל היום.